Direct naar

  • Gevonden en verloren voorwerpen aangeven

    Als u in Vlaardingen iets vindt waarvan u niet weet van wie het is, of u hebt iets verloren, dan meldt u dat via www.verlorenofgevonden.nl. De gemeente probeert de voorwerpen terug te krijgen bij de eigenaar.

  • DigiD

    Bij de gemeente Vlaardingen kunt u inloggen met uw DigiD. DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan verifiëren.

  • Servicenormen gemeente

    De gemeente Vlaardingen vindt goede service belangrijk. Daarom heeft de gemeente servicenormen opgesteld voor de dienstverlening. U weet hierdoor welke service u van de gemeente kunt verwachten als u contact met de gemeente opneemt.

  • Ik wil een brief sturen

    Officiële post waarbij een handtekening vereist is (bijvoorbeeld een bezwaarschrift), kunt u per reguliere post opsturen.

  • Ik wil bellen

    Het telefoonnummer van de gemeente Vlaardingen is (010) 248 4000. U kunt iedere werkdag bellen tussen 08.00 - 17.00 uur.

  • Reclamedrukwerk: Brievenbusstickers

    Vanaf 1 januari 2022 mag er in Vlaardingen alleen ongeadresseerd reclamedrukwerk bezorgd worden op adressen die een sticker bij de brievenbus hebben. Op die sticker moet dan staan dat u reclame wilt ontvangen. Zo voorkomen we papierverspilling.

  • Berichtenbox

    De gemeente Vlaardingen is aangesloten op de Berichtenbox. De Berichtenbox is uw persoonlijke, beveiligde brievenbus op mijn.overheid.nl. Hierin ontvangt u digitale post van de overheid zoals van de Belastingdienst, RDW, UWV of de Regionale Belasting Groep (RBG).

  • Betalen bij de gemeente

    Het heeft de voorkeur dat u betaalt met uw pinpas of creditcard, dat is sneller en veiliger. Als pinnen niet gaat, kunt u contant betalen.