Afspraak maken

U kunt op het stadskantoor alleen terecht op afspraak. Hierdoor zijn er geen wachttijden en kunt u er zeker van zijn dat uw aanvraag direct door de juiste medewerker in behandeling wordt genomen.

Regelen op het stadskantoor

Bij de balie op het stadskantoor kunt u heel veel regelen, van aangifte geboorte tot de aanvraag van uw reisdocument.

U kunt zelf een afspraak maken via deze website:

Maak digitaal een afspraak

Lukt het digitaal maken van een afspraak niet, of staat de datum en/of het tijdstip er niet bij waarop u langs wilt komen?  Laat het ons weten en stuur uw gegevens via het contactformulier. Er wordt dan contact met u opgenomen om tot een passende oplossing te komen.

Afspraak wijzigen of afzeggen

Als u zelf digitaal een afspraak gemaakt heeft, kunt u deze via de bevestigingsmail zelf online wijzigen of afzeggen. Lukt dat niet, neem dan telefonisch contact op tijdens kantooruren.

Maak uw afspraak bij de gemeente zelf

Bedrijven op internet bieden tegen betaling aan om een afspraak te maken bij de gemeente. Dit raden we sterk af vanwege de kosten en het moeten doorgeven van uw persoonlijke gegevens. Zelf een afspraak maken bij de gemeente is gratis, gemakkelijk en uw gegevens zijn veilig.

Openingstijden

U kunt op het stadskantoor terecht op afspraak:

  • Ma, do 08.00 - 20.00 uur
  • Di, wo, vr 08.00 - 16.00 uur

Let op: wij werken uitsluitend op afspraak!