Afspraak maken

U kunt op het stadskantoor alleen terecht op afspraak. Hierdoor zijn er geen wachttijden en kunt u er zeker van zijn dat uw aanvraag direct door de juiste medewerker in behandeling wordt genomen.

Regelen op het stadskantoor

Bij de balie op het stadskantoor kunt u heel veel regelen, van aangifte geboorte tot de aanvraag van uw reisdocument.

U kunt deze afspraak zelf via deze website maken:

Lukt het digitaal maken van een afspraak niet, of staat de datum en/of het tijdstip er niet bij waarop u langs wilt komen?  Laat het ons weten en stuur uw gegevens via het contactformulier. Er wordt dan contact met u opgenomen om tot een passende oplossing te komen.

Afspraak wijzigen of afzeggen

Als u zelf digitaal een afspraak gemaakt heeft, kunt u deze via de bevestigingsmail zelf wijzigen of afzeggen. Lukt dat niet, neem dan telefonisch contact op tijdens kantooruren.

Openingstijden

U kunt op het stadskantoor terecht op afspraak:

  • maandag t/m vrijdag van 08.00 - 16.00 uur