Adresonderzoek
Denkt u dat er iemand op uw adres staat ingeschreven terwijl die er niet woont? Of heeft iemand een briefadres op uw adres en kunt u die persoon niet meer bereiken? Vraag dan een adresonderzoek aan. U kunt dit aanvragen als u woningeigenaar (hoofdbewoner) of huurder bent.
Direct regelen:
Vul het webformulier in met Digid inlog
Vul het webformulier in met E-herkenning
Maak een afspraak voor:
Digitaal een aanvraag indienen
- start nu digitaal een aanvraag voor een adresonderzoek via DigiD of E-herkenning.
Aanvragen op het stadskantoor
- maak een afspraak.
- verzamel gegevens voor het adresonderzoek: telefoonnummer, een adres waar de persoon misschien is en gegevens van familie, een werkgever of een uitkeringsinstantie.
Schriftelijk aanvragen
- geef aan om welke persoon en om welk adres het gaat.
- stuur zo veel mogelijk gegevens van die persoon mee: telefoonnummer, een adres waar de persoon misschien is en gegevens van familie of een werkgever.
- zet ook uw eigen contactgegevens en telefoonnummer in de brief.
- stuur een kopie van uw koop- of huurovereenkomst mee.
- stuur een kopie van uw identiteitsbewijs mee.
- stuur uw aanvraag voor adresonderzoek naar gemeente Vlaardingen, t.a.v Burgerzaken, Postbus 1002, 3130 EB Vlaardingen.
- uw identiteitsbewijs.
- uw koop- of huurovereenkomst.
- gegevens die de gemeente voor het adresonderzoek kan gebruiken.
De gemeente probeert het adresonderzoek binnen 12 weken te doen. Als er weinig informatie is, kan het onderzoek langer duren.
Geen
Vragen?
Heeft u vragen? Bekijk de vragen en antwoorden. U kunt ook een bericht sturen via vlaardingen.nl/contactformulier of bellen met (010) 248 4000.